رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری مراسم تجلیل از کادر پرستاری بیمارستان کاشانی در سالروز ولادت حضرت زینب(س)

به گزارش روابط عمومی مرکزآموزشی درمانی آیت اله کاشانی ،  به مناسبت میلاد باسعادت مظهر مهربانی و عطوفت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در تاریخ 09/09/1401 راس ساعت 9 و 9 دقیقه صبح به یمن این روز مبارک از کلیه پرستاران بزرگوار مرکز تجلیل شد.

بنا براین گزارش ،  با حضور رئیس بیمارستان جناب آقای دکتر مجتبی رحیمی به همراه تیم مدیریت و مسئول روابط عمومی مرکز اجرای برنامه ها از ساعت 09:09 صبح شروع شد و در کلیه بخشهای بیمارستان اعم از بالینی و غیر بالینی، درمانگاه، اتاق عمل ها، بخش های مراقبت ویژه و غیره با هدایای بسیار نفیس جهت یادبود و اهدای لوح تقدیر و شیرینی ضمن عرض تبریک این روز بزرگ از زحمات شبانه روزی سپید پوشان مرکز و صبر و استقامت ایشان در طول سالهای اخیر تقدیر نمودند.

گفتنی است؛ ریاست محترم بیمارستان به همراه مدیر مرکز، مدیر خدمات پرستاری و مسئول روابط عمومی، با حضور در شیفت شب پرستاران بخشهای مختلف، ایام خجسته و مبارک روز پرستار را تبریک گفته و از زحمات این عزیزان  تقدیر و تشکر نمودند.

پرستاران برگزیده سال 1401 بیمارستان کاشانی به تفکیک  به شرح زیر میباشد:

پرستاران برگزیده کشوری شاغل در مرکز کاشانی: 2 نفر

پرستاران برگزیده به پیشنهاد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی: 31 نفر

پرستاران برگزیده به پیشنهاد نظام پرستاری استان اصفهان: 13 نفر میباشند

 این مراسم را گروه عکاسی و فیلم برداری مجرب تصویربرداری نموده و در روزهای آینده جهت ثبت خاطرات این روز بزرگ قاب عکسی از طرف روابط عمومی مرکز به رسم یاد بود به هر بخش هدیه داده خواهد شد.